Næste koncert

Steinaa // Tagmose

spiller

PROKOFIEV, DEBUSSY OG POULENC

Koncerten er udsat fra den 23. marts, og vi håber at den kan gennemføres den 8. juni. Evt. ændringer meldes ud her på hjemmesiden og direkte til medlemmerne via mail!

Om foreningen

Musikforeningen UTZON har planlagt et skarpt og varieret sæsonprogram for 2021 og ser frem til at byde publikum velkommen til livekoncerter igen!

I lyset af de nuværende corona-restriktioner er vi igang med at tilpasse sæsonprogrammet og finde nye datoer for de indtil videre udsatte koncerter. Vi melder løbende ud her på hjemmesiden. Foreningens medlemmer vil få direkte besked om nyheder og ændringer via mail. Vi glæder os til at præsentere programmet for 2021!

Musikforeningen UTZON er dannet med ønsket om at sætte Jørn Utzons enestående kirkerum i Bagsværd på landkortet som koncertsted. Et sted hvor klassiske musikoplevelser og stor arkitektur udgør en enhed.

Med indvielsen af Utzonflyglet i 2009 er der blevet optimale forhold for musikudøvelse i kirkerummet. Ud over det kirkemusikalske kalder instrumentet og akustikken i rummet på kammermusikkoncerter.

Med sine varierede sæsonprogrammer og høje kunstneriske niveau henvender foreningen sig til musikinteresserede i alle aldre.

Foreningen afholder i udgangspunktet 9 årlige koncerter: 5 koncerter i forårssæsonen og 4 i efterårssæsonen - heraf 1-2 koncerter specielt for børn.

Vi ser frem til mange musikalske oplevelser i det smukke rum!

Musikforeningen UTZON © 2021.  Fotos: © Ole Meyer